Predstavljena strategija razvoja turizma Imotske krajine

U  Imotskom je predstavljena Strategija razvoja turizma Imotske krajine do 2025. godine čija bi implementacija trebala osigurati bitne pretpostavke za kvalitetniji turistički iskorak i otvaranje cijelog prostora Imotske krajine sve brojnijim segmentima turističke potražnje. Predstavljanju su nazočili ministar turizma Gari Cappelli, direktor Glavnoga ureda HTZ-a Kristjan Staničić, župan Splitsko-dalmatinske županije Blaženko Boban te gradonačelnik Imotskog i predsjednik TZ Imota Ivan Budalić. Strategiju je izradio Institut za turizam za Turističku zajednicu Imota, a predstavili su ju ravnatelj Instituta za turizam dr. sc. Damir Krešić i voditelj projekta dr. sc. Ivo Kunst.
“Turistički rezultati koje smo ostvarili prošle godine u Imotskom su odlični te su pokazali da turizam može biti važan gospodarski kotač za razvoj našeg kraja. Imotska krajina ima puno toga za ponuditi gostima te se u turizmu mogu ostvariti i dobri gospodarski rezultati, ali, najvažnije od svega, mogu se otvarati nova radna mjesta i nove prilike za rad naših građana”, izjavio je gradonačelnik Budalić. Dodao je da je, s ciljem strateškog i dugoročnog planiranja razvoja turizma u Imotskoj krajini, odlučeno kako će se krenuti u izradu Strategije razvoja turizma našeg kraja. “Zato sam ponosan što smo danas predstavili jedan sveobuhvatan i opsežan plan razvoja imotskog turizma u narednih 6 godina. Dolazak i prisustvo ministra turizma, Garija Capellia te direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, Kristjana Staničića i Splitsko-dalmatinskog župana, Blaženka Bobana potvrdilo je značaj imotskog kraja za turizam ovog područja, ali i pokazalo potencijal koji  narednom razdoblju možemo ostvariti. Imamo konkretne smjernice i korake za razvoj turizma i radujem se još boljim rezultatima, još većim prihodima, ali posebno, novim radnim mjestima za naše građane” dodao je gradonačelnik.
„Tijekom prijašnjih godina Imotska krajina napravila je velike iskorake u razvoju turističkih proizvoda i unapređenju ponude. Kako bi se čitavo ovo područje u potpunosti tržišno valoriziralo, ojačalo snagu brenda te prepoznatljivost, već su ostvareni prvi koraci kroz udruživanje svih općina i grada Imotskog u Turističku zajednicu područja Imota. Ova Strategija predstavlja novo poglavlje za čitavu Imotsku krajinu te daje jasne smjernice kako svo bogatstvo prirodne i kulturne baštine u potpunosti valorizirati te uz stvaranje novih ponuda potaknuti ne samo turistički razvoj već i cjelokupni gospodarski razvoj ovog područja. Održivost, odgovornost i ljudski kapital ključni su za naš turizam, jednako kao i sustavno dugoročno upravljanje sukladno destinacijskom menadžmentu kojeg omogućujemo novim zakonskim okvirom“, istaknuo je ministar Cappelli.
“Veseli me što danas, godinu dana nakon osnivanja turističke zajednice Imota, predstavljamo i Strategiju razvoja turizma za ovo područje čime su stvoreni svi preduvjeti za potpunu provedbu marketinških i drugih aktivnosti koje će za cilj imati još snažnije tržišno pozicioniranje Imotske Krajine. Naime, ovo je pravi primjer destinacijskog menadžmenta koji je i drugim kolegama iz sustava poslužio kao primjer i dodatna potvrda važnosti ujedinjavanja i zajedničkog djelovanja. Ovakav model suradnje osigurava još bolje promotivne efekte, veću vidljivost te sustavniji razvoj turističke infrastrukture vodeći računa o održivom razvoju“, poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Župan Splitsko-dalmatinske županije Blaženko Boban istaknuo je kako je Imotska krajina perjanica udruživanja turističkih zajednica te kako se nada da će svi dionici aktivno raditi na realizaciji smjernica i mjera naglašenih kao ključnih za daljnji razvoj i jačanje prepoznatljivosti Imotske krajine kao destinacije, a što će doprinijeti i cjelokupnom gospodarskom te demografskom razvoju ovog područja. Plan razvoja turizma Imotske krajine možete vidjeti OVDJE.